رزین آب بند سیمان

  • استعلام بهترین قیمت خرید مواد آب بندی نانو
  • دارای ضمانت کیفیت محصول
  • ارسال به سراسر کشور
رزین آب بند سیمان مخصوص آبگریز کردن سطوح زیر کار بتن

مشخصات رزین آب بند سیمان:
استفاده از مواد آب بندی نانو در سطوح فلزی یک ساختمان نیز بهینه عمل می‌کند و خاصیت ضد زنگ را برای سطوح مربوطه ایجاد می‌کند.
پوشش های عایق شده به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند و مقاومت بالا در برابر یخ زدگی و سرما دارند.
در بخش های مختلف یک ساختمان از جمله نمای بیرونی و درونی استفاده می‌شود.
ضد uv (مقاوم در برابر اشعه خورشید) و ضد اسید هستند.
چسبندگی بالا به سطوح
عدم نشت رطوبت

مشخصات عایق دوجزئی مخصوص آب بند سیمان:
پک های ۲۸ کیلویی (امکان سفارشی سازی این پودر مخصوص بنا به درخواست متقاضی)
قابلیت اجرا در نگ بندی های متنوع
مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه
مقاوم در برابر اشعه خورشید (uv)
مقاوم در برابر ترک خوردگی
ماندگاری بالای ۱۵ سال
قدرت کشسانی بالا

نقد و بررسی

استفاده از رزین‌ خالص در صنعت ساختمانی؛ آن هم بر روی نما، کار اشتباهی است، اما استفاده از رزین آب بند ساختمانی، در سیمان و سطوح زیر کار، تاثیر مثبتی دارد، به شرط آن که رزین آن بر پایه نانو و آب باشد. که محافظ بسیار قوی برای نمای ساختمان است. رزین آب بند سیمان نانو پارس گرجی یک محصول ویژه و فوق العاده است که به نسبت کارایی آن قیمت خرید بسیار مناسبی برای مصرف کننده دارد، در ادامه این مقاله همراه باشید تا در رابطه با آب بند کردن سیمان بررسی کاملی داشته باشیم.

رزین آب بندی سیمان پیشنهاد نانو پارس

پیشنهاد اول: اگر به دنبال رزین آب بند سیمان هستید، مواد آب بندی نانو G-100 نانو پارس کاملامناسب آب بندی سیمان مورد نظر شما است، ویژگی این مواد:

  • آب بندی مناسب با سطوح
  • چسبندگی بالا به سطوح
  • عدم نشت رطوبت
  • ضد uv (مقاوم در برابر اشعه خورشید) و ضد اسید هستند.
  • قیمت مواد آب بندی نانو پارس نسبت به محصولات نانو نما مقرون به صرفه است.
  • سرعت اجرای عایق های رطوبتی نوین با مواد آب بندی بالا‌تر است.
  • این مواد وزن کمی دارند و مناسب انواع سطوح و مصالح ساختمانی هستند.
  • در بخش های مختلف یک ساختمان از جمله نمای بیرونی و درونی استفاده می‌شود.
  • پوشش های عایق شده به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند و مقاومت بالا در برابر یخ زدگی و سرما دارند.

پیشنهاد دوم: استفاده از عایق دوجزئی نانو پارس است، این مواد هم یک جایگزین عالی با ترکیب مواد رزین نانو g-100 هست که استفاده از آن کاملا مقرون به صرفه است. ترکیبات این مواد:

  • مواد پایه سیمانی مخصوص که تشکیل شده از سیمان است.
  • فیلر معدنی، بسته به نوع پروژه
  • مواد پلیمری مخصوص
  • مواد نانو آب بندی G-100

اگر به انتخاب یکی از این دو روش، مطمئن نیستید، می‌توانید با شرکت نانو پارس تماس بگیرید و با متخصصین ما مشورت کنید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

کاربرد رزین آب بند ساختمان

رزین چیست

رزین نوعی چسب است و معمولا در حالت‌های جامد و مایع وجود دارد و انواع مختلفی دارد، کاربرد آن‌ها بستگی به نوع رزین دارد. رزین‌ها بیشتر در زیورآلات تزئینی، کاربرد دارند که به صورت جامد است، اما در صنعت ساختمان، رزین به صورت مایع وجود دارد، و از آن استفاده می‌شود. رزین نمای ساختمان، نباید به عنوان محلول نانو برای آب بندی رو نمای ساختمان استفاده شود.

(علت این موضوع را پایین صفحه برایتان می‌گوییم.رزین‌ها رنگدانه‌ها و اکستندرها را به هم متصل می‌کند تا لایه‌ای با ضخامت کم از رنگ بر روی مواد  تشکیل شود. به رزین‌ها پیوند دهنده نیز می‌گویند. رزین بر اساس نوع رنگ متناسب با کاری که می‌خواهید انجام دهید و درجه کیفی و دوام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع رزین

 رزین‌ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد. رزین طبیعی، از گیاهانی مانند: شیره درخت کاج بدست می‌آید و به دلیل خاصیت چسبندگی بالا در چند ساعت و یا چند روز سفت می‌شود. گیاهان دیگری نیز در تولید رزین نقش دارند. در طول گذر زمان، انسان از رزین های طبیعی برای کارهای هنری و … استفاده می کند. از رزین طبیعی برای ساخت چرم، عطر و جواهر استفاده می‌شود.

رزین مصنوعی، با ترکیب مواد شیمیایی در آزمایشگاه های مخصوص انجام می شود و در نتیجه با ازمایش های متعدد یک رزین مصنوعی چسبناک تولید می‌شود. در این آزمایش انواع مختلفی از هیدروکربن‌ها حرارت داده شده و مولکول‌ها از هم جدا می شوند و با این کار ترکیبات پلیمری نیز به راحتی ساخته می‌شود. از رزین مصنوعی می‌توان، در تولید انواع پلاستیک، رنگ به جای رزین طبیعی استفاده کرد. از مواد رزین مصنوعی در صنعت ساختمان، و گرفتن درز قایق و… هم استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که استفاده از مواد رزین برای آبگریز کردن مصالح، در صنعت ساختمان کار درستی نیست. بهتر است به جای آن، از مواد‌های  آب‌گریز نانو نما استفاده شود. البته می‌توان از رزین در یک قسمتی از مصالح ساختمانی استفاده کرد، در واقع از رزین آب بند می‌توان به جای آب، در سیمان خاک (برای درست کردن بتن) از رزین آب بند بهترین استفاده رو کرد. انواع مختلفی از رزین‌ وجود دارد که ما، پنج مورد از رزین‌ مصنوعی را برای شما شرح داده ایم.

رزین آبگریز ساختمانی

انواع مختلفی از رزین وجود دارد، که هریک در صنایع مربوط به خود، کاربرد زیادی دارد، اما کاربرد رزین آب بند نانو در صنعت ساختمانی، بیش‌تر برای سیمان بتنی و سطوح زیر کار استفاده می‌شود. سیمان استفاده نشده در کیسه را به جای این که با آب مخلوط کنند، با رزین آب بند مخلوط و ترکیب می‌کنند، تا سیمان درست شده محکم و آب بند شود. این مورد اکثر ارائه دهنده های رزین آب بند نما انجام می‌دهند. اما شرکت ما، به جای استفاده از سیمان استفاده نشده یک پودر کاملا مخصوص دارد، که تر کیبات آن در بالای همین صفحه، توضیح داده شد.

این مواد آب بندی مخصوص سطوح زیر کار مثل: سطوح زیر کاشی و سرامیک‌های سرویس‌های بهداشتی، پشت‌بام‌ها و… است، به جای ایزوگام و سایر پوشش‌های آب بند، از مواد آبگریز رزین بر پایه نانو، استفاده می‌شود. این مواد مناسب، هر نوع سطوحی که در ساختمان، باعث جلوگیری از نفوذ آب، به پایین شود را شامل می‌شود.

یک ساختمان محافظت نشده وقتی در برابر بارش بارانی با سرعت 32 کیلومتر در ساعت قرار گیرد، می تواند طی مدت 6 ساعت، بیش از 10 لیتر آب به ازای هر متر مربع را جذب کند. یک سازه بتنی در همین شرایط تقریبا 20 لیتر آب جذب خواهد کرد. جذب آب باران صدمات متعدد و جبران ناپذیری را به ساختمان وارد می آورد.

رزین آب بند ساختمانی

خصوصیات رزین آبگریز سطوح زیر کار

این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرا بنفش خورشید ، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است. خصوصیات رزین آبگریز سطوح زیر کار، به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو آن، قادر است در برابر سایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای مدت های طولانی حفظ نماید. همچنین (خود و محلول ضد آب کننده) غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلطک و اسپری بدون فشار امکان پذیر خواهد بود.

یکی از خصوصیات مهم  رزین آبگریز سطوح زیر کار، در آب محلول می شود و یک محلول شفاف مثل آب تشکیل می دهد و با سطوح ( بتن ،مصالح ساختمانی و …) پیوند شیمیایی ایجاد می‌کند و هنگامی که خشک گردید خود را با آن تطبیق می دهد تا سطح را دربرابر آب ورودی محافظت کند.

کاربرد رزین آب بند ساختمان

استفاده از این ماده برای استحکام کردن و ضد غبارگیر کردن کف های بتنی، از جمله در موارد صنعتی، پردازش نمای ساختمان و پایه ساختمان، در صنعت تولید بتن و سایر سازه های صنعتی قبل از رنگ آمیزی با رنگ‌های آلی اکریلیک توصیه می‌شود. با کشیدن چند لایه بر روی کار – خود به خود یک پوشش محافظ و تزئینی مقاوم در برابر آب و هوا با اثر و شکل ” سنگ مرطوب ” بوجود می آید، که برای سنگ های تزئینی، آجر و دیگر سطوح  زیر کار با مواد معدنی متخلخل (سطح اسفنجی شکل) استفاده می‌شود.

  • ساختمان های موجود و قدیمی
  • رزین نمای ساختمان با سطوح موزائیکی
  • ورقه های سیمانی سقفی
  • محل های فرش شده با بتن
  • استخر، سونا و جکوزی
  • آثار گلی، کاشی و سفال ها
  • رزین نمای ساختمان با سنگ های طبیعی و مصنوعی
  • آجرهای بدون حفاظ
  • مناطق ساحلی

کاربرد رزین آب بند سطح زیر کار

مراحل انجام رزین کاری نما

برخی اوقات رزین کاری برای آب بند کردن نما و در خیلی از مورد‌ها هم برای بالا بردن کیفیت عایق کاری سطح مربوطه، برای براق کردن نما استفاده می‌شود و بایستی این موضوع را در نظر داشت که برای آب بندی نمای ساختمان می بایست رزین ساختمانی را به طور غلیظ و حتی سوای تینر استفاده کرد، تا اثر بگذارد البته برای زیبایی و درخشان کنندگی صد در صد می بایست با تینر ترکیب شود. جهت اطلاعات بیش‌تر در رابطه با رزین کاری سطوح زیر کار ساختمانی می‌توانید از کارشناسان فروش، شرکت نانو پارس گرجی، راهنمایی بگیرید.

مزایای رزین آب بند سیمان

از مزایای رزین آب بند سیمان، یعنی جلوگیری از جذب رطوبت و آب، در سطوح زیر کاری که قرار است آب و رطوبت به سطوح پایین نفوذ نکند، همینطور رنگ پریدگی و فرسایش مصالح بدلیل باران های اسیدی و تابش روشنایی خورشید دارد و بیشتر معماران از این تولیدها در زمینه ایزولاسیون نما به کارگیری می‌کنند. رزین های پایه نفتی که به جهت تابش نور خورشید بعداز گذشت یکسال مستهلک شده و دچار تغییر‌ و تحول رنگ می‌شوند و به مرور، کیفیت خویش را از دست می‌دهند.

این مواد به جهت نفوذ کردن دربافت سنگ و یا این که ملات به مرور زمان از میان نمی‌رود، زیرا بر روی سطح تشکیل لایه نمی دهند و ابدا پوسته پوسته نمی‌شوند. از شاخصه های مهم این مواد مقاومت در مقابل مواد شوینده اسیدی و غیر اسیدی، اشعه UV، گاز CO2، ضد خزه و جلبک بودن و تحمل دمای 75- تا 350+ درجه سانتیگراد هست که فشارهای مثبت و منفی رطوبت راکنترل می‌‌کند.

زمانی یک روش جدید، جایگزین یک روش قدیمی می‌شود که، در همه جوانب نسبت به روش قبلی برای افراد سود داشته باشد، برای مثال: در صنعت عایق کاری؛ سطوح زیر کار جهت آب بند کردن، از پوشش های ایزوگامی و… استفاده می‌شد، اما با مواد رزین آب بند ساختمانی، از نظر راحتی کار، کیفیت، هزینه‌ها و.. همه جوره مقرون به صرفه تر از روش‌های قدیمی آب بند کردن است. قیمت خرید رزین آبگریز سیمان، امروزه با توجه به شرایط بد اقتصادی یک محصولی با صرف اقتصادی، در صنعت ساخت و ساز کشور محسوب می‌شود.

 

جمع بندی

تا اینجا مقاله با رزین آب بند ساختمانی آشنا شدید. همچنین با نحوه استفاده و مزایای رزین آبگریز ساختمان آشنایی مختصری نیز پیدا کردید. با افتخار شرکت نانو پارس با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه و اجرای مواد آب بندی و نانو نما، بر پایه نانو؛ به شما پیشنهاد می‌کند جهت اطلاعات بیش‌تر از آبگریز کردن سطح سیمان به صفحه خرید نانو سیمان سایت نانو پارس گرجی مراجعه کنید.

[short_link]

اشتراک گذاری:

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.