انتخاب بهترین آجر سفید نمای ساختمان

آجر نمای سفید
نانو و ساختمان

به منظور انتخاب بهترین آجر سفید نمای ساختمان، ابتدا باید با انواع آجر نمای ساختمان آشنا شوید تا بدانید بهترین آجر نما کدام است و ویژگی های هر یک از آجر نمای ساختمان را بشناسید. در سال‌های اخیر آجر نمای ساختمان یکی از پرطرفدارترین پوشش ها برای نمای ساختمان بوده است که می توان با استفاده از طرح های مختلف آن، زیبایی زیادی به نمای سازه و ساختمان بخشید؛ اما برای انتخاب بهترین آجر سفید نمای ساختمان باید به ویژگی های آن و مقاومت این آجر نما در برابر شرایط جوی نیز توجه داشت.

عوامل دیگری هم که در انتخاب بهترین آجر سفید نمای ساختمان و سایر نما ها باید به آن توجه شود بودجه و سلیقه مشتری می باشد. در این نوشتار سعی ما بر این است که با عنوان کردن ویژگی های بهترین آجر نمای سفید، همچنین ویژگی ها و مزایای نانو آجر نما برای عایق کاری نمای ساختمان در انتخاب آجر سفید برای نما به مخاطبان کمک کنیم. با ما همراه باشید.

آجر سفید نما

آجر سفید نما یکی از مصالح پرفروش برای طراحی و ساخت نمای ساختمان است. از آجر سفید برای پوشش نمای ساختمان، دیوار های اتاق، طراحی داخلی رستوران ها، هتل ها و … استفاده می شود. این محصول با رنگ سفید تولید می‌ شود و به دلیل داشتن تنوع زیاد در طرح، ابعاد و مدل، مشتریان می توانند انواع این محصول را برای طراحی های داخلی و خارجی خریداری نمایند. آجر سفید نما جزء پرفروش ترین آجر نما ها است که نسوز بوده و استحکام و دوام بسیار بالایی دارد. این محصول در دو رنگ صدفی و سفید سیمگون در بازار موجود است.

کاربرد آجر نمای سفید

کاربرد آجر نمای سفید

آجر نمای سفید یکی از محصولات پرکاربرد برای نمای ساختمان است که به خاطر رنگ بسیار شیک و جالبی که دارد با تمام رنگ ها هماهنگ می شود و برای تمام ساختمان های اداری، تجاری یا تفریحی می توان از آن استفاده کرد. برای طراحی و دکوراسیون داخلی آپارتمان نیز امکان استفاده از آجر نمای سفید وجود دارد. این آجر نما دارای رنگ طبیعی است و به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهد. آجر نمای سفید در برابر شرایط جوی، تابش خورشید و شرایط آب و هوایی ویژه تغییر رنگ نمی دهد و دچار ترک خوردگی نمی شود. چرا که این محصول در شرایط ویژه‌ای پخت می‌ شود و برای تولید آن از خاک بسیار مرغوبی استفاده می شود. به دلیل اینکه این آجر نما نسوز است در برابر فرسایش و آتش مقاومت بالایی دارد. فرایند تولید آجر نمای سفید در درجه حرارت بالا انجام می ‌شود و باعث افزایش طول عمر این محصول می شود.

انتخاب آجر سفید برای نما

انتخاب آجر سفید برای نما از این جهت مناسب است که فرایند تولید این محصول به گونه ای است که در هنگام پخت هیچ گونه تخلخلی در این آجر به وجود نمی آید و محصول کاملاً تحت فشار تولید می شود. به همین خاطر این آجر ها پوک نمی ‌شوند و صرف هزینه برای خرید آن ها مقرون به صرفه است. چرا که دارای طول عمر بالایی هستند. معمولاً ساختمان هایی که از نمای آجر سفید استفاده می کنند، دارای کیفیت و ظاهر بسیار زیبایی هستند. این آجر نما پس از استفاده نیاز به نگهداری و ترمیم ندارد

و همین امر می تواند به میزان زیادی در هزینه های مشتری صرفه جویی کند. معمولاً پس از نصب و اجرای کامل آجر نمای سفید از اسپری مواد نانو برای پوشاندن سطح این آجر ها استفاده می شود و نقش عایق در برابر رطوبت را ایفا می کند. به این صورت دیگر در اثر بارندگی آجر سفید نما دچار ترک خوردگی و شوره نمی شود. نمای ساختمان آلوده و کثیف نمی شود و بر زیبایی ظاهری نمای ساختمان نیز افزوده خواهد شد.

بهترین آجر نمای سفید

بهترین آجر نمای سفید به دلیل داشتن زیبایی و جذابیت بالا باعث می شوند تا نمای ظاهری ساختمان بسیار شیک و منحصر به فرد شود. این آجر ها هم در داخل ساختمان و هم در نمای ساختمان کاربرد دارند. در منازلی که برای طراحی دیوار های داخلی آن ها از آجر سفید استفاده شده است، تاثیر بسزایی روی روشن شدن محیط و بازتر شدن فضا داشته است.

حتی برای طراحی کف پیاده رو ها نیز می ‌توان از این آجر سفید استفاده کرد. چرا که هم احساس خوبی به مخاطب می دهد و نظر همه را جلب می کند. رنگ سفید با هر رنگی هماهنگ است و می ‌توان در طراحی دکوراسیون با انواع رنگ های مختلف آن را ترکیب کرد. آجر نمای سفید در برابر گرما، فشار، ضربه، عوامل خورنده و رطوبت عایق بوده و هزینه های نگهداری از آن بسیار پایین است. این آجر ها نسوز بوده و با استفاده از خاک نسوز تولید می شوند.

ویژگی ها و مزایای نانو آجر نما

ویژگی ها و مزایای نانو آجر نما

نمای ساختمان از مهم‌ترین بخش‌ های آن است که با توجه به بودجه و سلیقه مشتری، امکان استفاده از انواع نما برای ساختمان وجود دارد. در این مقاله در رابطه با ویژگی های آجر سفید نانو برای نمای ساختمان مطالبی را عنوان کردیم. یکی از پر کاربرد ترین و زیبا ترین محصولاتی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد آجر سفید نما است که مقاومت بالایی در برابر فرسایش و پوسیدگی دارد؛ اما نانو آجر نما یک عایق است که روی هر نمایی قابل استفاده می باشد. این محصول کاملاً آبگریز بوده و بر زیبایی ظاهری ساختمان تاثیر بسزایی دارد.

چرا که بااستفاده از آن پس از بارش باران، نمای ساختمان دچار شوره و ترک خوردگی نمی شود. همان طور که می دانید یکی از دلایل اصلی خراب شدن نمای ساختمان نفوذ آب به داخل آن است؛ اما با استفاده از نانو آجر نما به عنوان عایق بر روی سطح انواع نمای ساختمان، می توان از چنین مشکلاتی جلوگیری کرد و یک لایه محافظ برای جلوگیری از ورود آلودگی، رطوبت و یا مواد شیمیایی خورنده، ایجاد کرد.

این محصول در برابر گرد و غبار، باران های اسیدی، مواد شیمیایی مانند مواد اسیدی و قلیایی مقاومت بالایی داشته و نیاز به نگهداری و تعمیر ساختمان با استفاده از این محصول وجود ندارد؛ بنابراین در صورتیکه از هر یک از مصالح ساختمانی برای نمای ساختمان خود استفاده می کنید، می توانید از نانو آجر نما برای پوشش سطوح مختلف استفاده کنید و آن را در برابر اشعه ماورا بنفش، آلودگی، شستشو، حرارت، شرایط آب و هوای ناپایدار و … محافظت کنید.

پس از انتخاب بهترین آجر سفید نمای ساختمان و ارائه اطلاعاتی در رابطه با ویژگی های نانو آجر نما و مزایای استفاده از آن، در صورتی که تجربه استفاده از نانو آجر نما داشته اید، نطرات خود را درباره ویژگی های این محصول، کیفیت نمای آجری و چگونگی حفظ رنگ اصلی آجر نما با استفاده از نانو آجر نما را با ما به اشتراک بگذارید.

[short_link]

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.