شستشو نما با مواد نانو

شستشوی نما با مواد نانو باعث افزایش عمر پاکیزگی نما تا چند برابر حالت عادی می‌شود
نانو و ساختمان

یه تفاوتی در شستشو نما، نسبت به روش‌های سنتی با روش مدرنی که امروزه با استفاده از فناوری نانو، به وجود امده، محصولی به اسم مواد شوینده نانو را پدید آورده است. شستشو نمای ساختمان با مواد نانو؛ بهترین روش، آسان ترین روش و مقرون به صرفه ترین روش، برای تمیزی ساختمان شما است. شما که قصد دارید، مزیت شستشو نما با مواد نانو  بدانید، احتمالا قصد خرید مواد شوینده نانو را دارید. پس در  ادامه نماشویی ساختمان را توسط مواد نانو توضیح می‌دهیم تا به تصمیم گیری شما، در استفاده از این محصول کمکی کرده باشیم.

نماشویی با مواد نانو

مواد نانو از دسته مواد شوینده مدرن هستند که به دلیل حلالیت قوی تر و قدرت پاک کنندگی بالا به نما آسیب نمی‌زنند، اما روش‌های سنتی و غیره که به عنوان پاک کننده برای نما استفاده می‌شود، معایبی مثل: آسیب به نما، عوض کردن رنگ نما، شوره زدن، سفیدک و… را به همراه داشت، ولی با استفاده از روش شستشو نما با مواد نانو، همراه با کیفیت تضمینی، از طرف شرکت ارائه کننده، باعث می‌شود که دیگر، مشکلات و پیامد‌های ناشی از سایر شوینده های متفرقه، که برای تمیزی نما استفاده می‌کردید را، دیگر نخواهید داشت. 

 نماشویی با نانو روی نماهای شیشه ای و کامپوزیت دوام پاکیزگی نما را تا پنج برابر، نسبت به حالت بدون پوشش نانو، افزایش می‌دهد. در نماهایی با جنس آجر و سیمان، شستشوی نما با مواد نانو، باعث افزایش عمر پاکیزگی نما تا چند برابر، بیش‌تر از حالت عادی می‌شود. کاربرد مواد نانو در نماشویی برای از بین بردن جرم و لکه های مختلف از روش های جدید شستشوی نمای ساختمان است.

داشتن مهارت و تخصص در این زمینه برای جلوگیری از هدر رفت زمان و هزینه اهمیت دارد. این مواد با قدرت و توان بالا می‌توانند لکه های چربی و چرک را در خود حل کنند بدون اینکه آسیبی به نماها وارد شود، به راحتی از بین می‌رود.

انواع روش‌های نماشویی

نماشویی با استفاده از دستگاهی  به نام سند بلاست و واتر جت و … انجام می شود و با توجه به وضعیت ساختمان از روش های زیر برای نماشویی استفاده می شود :

  • نماشویی با استفاده از طناب و کمربند
  • نماشویی با استفاده از داربست

به طور کلی شتشوی ساختمان، در ارتفاع، کار هر شخصی نیست و احتیاج به یک کارگر ماهر دارد، که نکات ایمنی این کار را به خوبی بلد باشد. شستشو نما با مواد نانو، یک مزایای دیگری که دارد، سرعت بالای کار و صرف انرژی و وقت کم‌تر در نماشویی است. لازم به ذکر است که اجرای کار نماشویی با داربست از امنیت بالاتری برخوردار است زیرا حفاظ های بیشتری دارد و مسلما خطرات کمتری دارد.

ضد آب سازی نما از دیگر کاربردهای نماشویی با نانو

 کاربرد مواد نانو در نماشویی ساختمان

 کاربرد مواد نانو در نماشویی ساختمان، بیشتر برای نما‌هایی است که شستشو نمای آن‌ها، با مواد پاک کننده‌های متفرقه به خوبی تمیز نمی‌شود و فقط باعث کثیفی بیشتر و آسیب به نما می‌شود:

  1. شستشو نما با مواد نانو مناسب نما‌های آجری
  2. شستشو نما با مواد نانو مناسب نما‌های سنگی
  3. شستشو نما با مواد نانو مناسب نما‌های سیمانی
  4. شستشو نما با مواد نانو، بیشتر مناسب این دسته از ساختمان‌ها هستند و برای نماهای غیر این سه مورد، زیاد مقرون به صرفه نیست.

 روش شستشوی نما با مواد نانو

براساس شرایط می‌توان از روش های مختلفی مثل اسپری کردن یا مالیدن مواد نانو، شستشوی نما را انجام داد. یکی از مزایای شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو از بین بردن آلاینده ها و عوامل فرسایشی از روی نما است.

روش اول: استفاده از این مواد شوینده نانویی برای تمیز کردن نمای ساختمان به دلیل قدرت پاکنندگی بالای این مواد.

روش دوم: بعد از پاک کردن جرم ها و لکه های روی نما؛ نما را با آب به صورت دقیق شستشو داده و در انتهای کار، از مواد نانو مناسبی به منظور مقاومت نما در برابر آب، چربی‌ها، نور خورشید و استحکام در برابر عوامل فرسایشی استفاده می‌شود. انتخاب این مواد با توجه به جنس نما و درخواست مشتری صورت می‌گیرد.

شستشوی آجر نما با مواد شوینده نانو

نماشویی آجر

بر عکس  نماشویی شیشه و کامپوزیت که در دو مرحله انجام می‌شود، نماشویی آجر فقط در یک مرحله انجام می شود زیرا که به دلیل غیر صیقلی بودن سطح آجر، قطرات آب بر روی آن باقی نمی‌مانند و باعث لک شدن سطح آن نمی شوند. برای نماشویی آجر، ابتدا سطح مورد نظرمان را به فواصل یک و نیم متری تقسیم می کنیم و سپس آن ها را به طور عمودی و از بالا به پایین می شوییم.

و در انتها اگر قصد نانو کردن نمای آجر خود را دارید می‌توانید با مواد نانو آجر یا محصول ضد شوره آجر، (که قدرت پاک کنندگی و نانو کردن را به صورت همزمان دارد) آجر نمای ساختمان خود را، به  آجر نانو تبدیل کنید.

نماشویی سنگ نما

نماشویی سنگ نما  هم ماند آجر، فقط در یک مرحله انجام می شود زیرا که به دلیل غیر صیقلی بودن سطح سنگ نما، قطرات آب بر روی آن باقی نمی‌مانند و باعث لک شدن سطح آن نمی شوند. برای نماشویی سنگ، ابتدا سطح مورد نظرمان را به فواصل یک و نیم متری تقسیم می کنیم و سپس آن ها را به طور عمودی و از بالا به پایین می شوییم.

قیمت شستشوی نمای ساختمان

قیمت شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو

 تخصص اصلی شرکت نانو پارس در فروش، کارشناس اجرا مواد نانو  و ارائه انواع مواد نانو ساختمانی با قیمت و کیفیت مناسب، همچنین ارائه، ضمانت نامه کتبی کیفیت کالا، بنا به خواسته مشتری، همراه با 15 سال سابقه، اجرای شستشوی نمای مشتریان عزیز با محصولات شوینده نانو پارس، را جزعی از خدمات شرکت است که مشتریان می‌توانند، جهت اطلاعات بییشتر با ما تماس بگیرند.

قیمت شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو، بستگی به نوع پروژه، مقدار مواد نانو لازم، و… که پارامتر‌های ریز و درشتی در تعیین قیمت شستشوی نمای ساختمان مشتریان است و تاثیر  بر خدمات شستشو می‌گذارد، به همین علت نمی‌توان، قیمت این خدمات را در سایت انتشار کرد. سایر فاکتورهای مهم در تعیین قیمت شستشوی نمای ساختمان شامل موقعیت جغرافیایی ساختمان، متراژ نمای ساختمان، نحوه شستشو که می‌تواند با استفاده از راپل یا داربست انجام شود و میزان آلودگی و جرم گرفتگی است.

قیمت نهایی نماشویی با نانو باید توسط کارشناسان شرکت نانو پارس بررسی شود و بعد با در نظر گرفتن وضعیت نمای ساختمان، موقعیت ساختمان، مواد نانو لازمه و جنس مصالح به کار رفته در نما، قیمت تعیین شود و مدیریت پروژه از ابتدا شستشو، تا اتمام کار، نانو پارس به عهده می‌گیرد. خدمات نانو کردن نمای ساختمان مشتریان هم به این صورت است.

با گسترش فناوری نانو در صنعت ساختمانی، باید از این تنکنولوژی به خوبی استفاده کرد، نماشویی ساختمان با مواد نانو، مخصوص و مناسب ساختمان‌هایی است که همیشه مشکلی در  تمیز کردن، نسبت به مواد شوینده متفرقه را نداشته اند، زیرا مواد پاک کننده‌های معمولی،  باعث لک شدن بیشتر نما، سخت تمیز شدن، تغییر رنگ نما و… را  به همراه دارد،  اما با استفاده از مواد شوینده نانو، مناسب شستشوی نما‌های حساس، دیگر نگرانی، این مشکلات طاقت فرسا نخواهیم بود. نماشویی ساختمان توسط مواد نانو، بسیار راحت تر، آسان تر  و در بعضی شرایط مقرون به صرفه‌تر هم هست.

 

جمع بندی

شستشو نمای ساختمان با مواد نانو یک روش مدرن برای ساختمان هایی که جنس آن‌ها از،  انواع سیمان، آجر و سنگ است و پاک کردن با مواد‌های پاک کننده معمولی برای این دسته از نما‌ها مشکل ساز است. شستشوی نما با مواد نانو از نظر اقتصادی هم می‌تواند برای شما به صرفه باشد هم به ضرر جهت اطلاع از به صرفه بودن هزینه ای که می‌خواهید برای نماشویی ساختمان خود با مواد نانو انجام دهید با ما تماس بگیرید، همچنین می‌توانید برای دریافت قیمت شوینده نانو  با مواد درجه یک نانو و استعلام دقیق قیمت با کارشناسان شرکت نانو پارس تماس بگیرید. 

[short_link]

اشتراک گذاری:

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.