آشنایی با خمیر بند کشی

آشنایی با خمیر بندکشی
نانو و ساختمان

با توجه به ساخت و عرضه مصالح بندکشی مختلف، استفاده از بندکشی های سنتی در این روزها به دو شیوه دوغاب ریزی منطقی و غیر منطقی صورت می‌گیرد. از بهترین مواد برای بندکشی کاشی و سرامیک باید خمیر بند کشی نانو را نام برد که خواص و مصارف گسترده، محبوبیت فراوان آن را به دنبال داشته است. از رزین های آکریلیک و فیلرهای معدنی فرموله برای کیفیت هر چه بیشتر این محصول استفاده شده است و در ادامه اطلاعات بیشتری پیرامون آن کسب می کنید.

خمیر بند کشی چیست؟

خمیر بند کشی چیست؟

همان طور که گفته شد، بندکشی کاشی و سرامیک به عنوان ارکان مهم کاشیکاری و اضافه کردن فضای خالی میان درز کاشی ها و سرامیک ها شناخته می‌شود که زیبایی و آب بندی تنها گوشه ای از مزایای آن است. تولید و ارائه مقادیر گوناگون مصالح بندکشی در سال های گذشته بیشتر شده است و خمیر بند کشی نانو از اصلی ترین آن ها به شمار می روند.

این محصول آماده و کارآمد نیازی به افزودن هر نوع حلال یا اب و سیمان ندارد و حتی نیازی به استفاده از پودرهای میکرونیزه برا بندکشی در آن ها نیست؛ بنابراین استفاده آسان و بدون مشکل را باید یکی دیگر از ویژگی های جذاب آن عنوان کرد. برای به کار بردن این محصول، به همراه داشتن کاردک یا قلم مو کافی است و دیگر نیازی به وسایل در روش های قدیمی نیست. بخش دیگری از مزایای خمیر بند کشی نانو برای کاشیکاری را در ادامه شاهد خواهید بود:

این خمیرها به این خاطر که در محل مناسبی قرار داده می شوند، از رشد میکروب ها، قارچ ها و نفوذ حشرات موذی تا حد ممکن جلوگیری می‌کنند. خوشبختانه خمیر بند کشی نانو در رنگ ها و با مواد تشکیل دهنده مختلفی تولید می شود که این پاسخگوی نیازهای مختلف است.

در گذشته شاهد ضعیف بودن ملات های سنتی در مقابل آب و مواد شوینده بودیم. این دسته از ملات ها به مرور شسته شده و از میان می روند، اما خمیر بند کشی نانو مقاومت فراوانی در مقابل آب و مواد شوینده دارد. طبق تحقیقات، قدرت این خمیر نسبت به روش ها و ملات های سنتی حداقل 5 برابر بیشتر است.

معرفی محصول خمیر بندکشی نانو

برندهای زیادی برای تولید و عرضه محصولات مرتبط با خمیر بند کشی نانو دست به کار شده اند، اما پک بندکشی نانو در نوع خود بهترین است. زمانی که نیاز به بندکشی سطح یک ساختمان به بهترین شکل باشد، باید از مواد درجه یک و مفید استفاده گردد تا در دراز مدت مقاومت خوبی در مقابل نم، رطوبت و آب از خود نشان دهد. ترک خوردگی، ایجاد لکه، تغییر رنگ و در خطر افتادن سلامتی از معایب عدم استفاده از این مواد مرغوب است.

پک بندکشی ساختمان به خاطر مقرون به صرفه بودنش در سال های اخیر مورد توجه مشتریان نانو پارس کو قرار گرفته است. این پک شامل یک لیتر رزین آب بندی G-100 در کنار دو کیلو پودر بندکشی پلیمری مخصوص به همراه ترکیبات خمیری شکل درجه یک با چسبندگی بالا است تا شما را از خرید دیگر محصولات در بازار بی نیاز کرده باشد.

در بالا هم اشاره شد اجرای این پک ساده است. تنها باید بندکشی های قدیمی را با برخی ابزارهای مخصوص خارج کرده و با آن سطح را با استفاده از بندکشی نانو به طور کامل پر کنید. آن گاه آب بند نانو در اختیار دارید که از ورود هر گونه رطوبت به داخل بافت مصالح جلوگیری می‌کند. برجسته ترین مزایای پک بندکشی نانو شامل موارد زیر است:

  1. قدرت چسبندگی فوق العاده به سطوح
  2. مقاومت ایده آل در مقابل تغییرات آب و هوایی
  3. مقاومت حداکثری در برابر رطوبت و اشعه یو وی
  4. مناسب برای ترمیم بندکشی های سطوح ساختمانی
  5. دارای خواص ضد ترک و آب بندی سطوح

خمیر بندکشی نانو چه کاربردی دارد؟

خمیر بندکشی نانو چه کاربردی دارد؟

از دیگر نکات مهم در زمان خرید این پک باید کاربردهای آن را نام برد. بخش عمده ای از مشکلات نم و رطوبت موجود در سرویس های بهداشتی یا اماکن این چنینی با استفاده از این پک برطرف می شود. موزاییک کف بام یا پشت بام مد نظر نیز خیلی راحت با این خمیر پر می شود. از آن جایی که این مکان ها همواره با رطوبت سر و کار دارند، بهتر است سر وقت هر محصولی نرویم. دیگر کاربرد مهم این خمیر به درزگیری سطوح سیمانی و پر کردن ترک ها مربوط است.

پک بندکشی نانو را از کجا بخریم؟

خوشبختانه مقادیر زیادی از پک های بندکشی نانو در فروشگاه اینترنتی نانو پارس کو به فروش می رسد. این یعنی می‌توانید از بخش فروشگاهی برای مشاهده تصاویر و جزئیات بیشتر دیدن کرده و در نهایت تصمیم خود را برای خرید بگیرید. مراحل تهیه این پک به هیچ عنوان دشوار نبوده و بلافاصله آن را درب منزل یا محل کارتان خواهید گرفت. تیم نانو پارس کو در تمام مراحل سفارش و تحویل پاسخگوی سوالات و نیازهای شما است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.