قیمت رنگ ضد کپک

رنگ ضد کپک
نانو و رنگ

با پیشرفت فناوری، محصولات و ابزارهای تازه ای برای ساختمان سازی روانه بازار شده است که رنگ ها را هم باید جزو آن ها دانست. افراد تا چند سال قبل صرفا از رنگ های ساده برای دیوارهای داخلی و خارجی استفاده می کردند، اما امروزه مواردی همچون رنگ ضد کپک جایگزین شده است. مزایای جذاب این رنگ سبب شده کاربران زیادی به دنبال دانستن قیمت آن باشند. هر آن چه در مورد رنگ ضد کپک باید بدانید، در این مطلب آورده شده است.

رنگ ضد کپک چیست

رنگ ضد کپک چیست؟

نخستین قابلیت جذاب این رنگ، ضد قارچ بودنش است که در برابر شرایط و عواملی مانند رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. ترکیب شدن مواد شیمیایی و پلیمرهای خاص برای از بین بردن مشکلات رطوبتی و دیگر ایرادات دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها، دلیلی است که مردم اخیرا به سمت آن روی آورده اند.

کارشناسان استفاده از این محصول را برای جلوگیری از تولید و رشد کپک ها و قارچ ها تضمین می کنند. میزان چسبندگی رنگ ضد قارچ در مقایسه با رنگ های دیگر موجود در بازار بیشتر بوده و به خاطر کیفیت بالا هرگز تحت تاثیر اشعه ماورای بنفش، باران، آب و نمک قرار نمی گیرد.

از جمله مصارف مهم رنگ ضد کپک باید به دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها، پایه ها، زیرزمین ها، انبارها، گاراژها، دیوارهای رو به شمال و هر جای دیگری اشاره کرد که در معرض رطوبت قرار می گیرد. این لایه ها به هر سطوحی که زده می شوند، مقاومت آن ها را در برابر آب افزایش می دهند. حتی چنان چه رنگ یا دیوار از قبل مربوط باشد، با استفاده از این محصولات فورا خشک می شود.

بررسی قیمت رنگ ضد کپک

از آن جایی که تا به حال رنگ های ضد کپک فراوانی تولید و راهی بازار شده اند و همچنین هر یک برای نیازها و سلایق مختلفی مناسب است، نمی توان قیمت ثابتی را برای همه آن ها در نظر داشت. مشتریان در زمان خرید این رنگ ها باید عواملی مانند برند سازنده، نوسانات ارز، اندازه و مواد و ترکیبات به کار رفته را در نظر داشته باشند تا در نهایت شاهد بهترین بازدهی برای ساختمان خود باشند.

خوشبختانه نانو پارس کو انواع محصولات مرتبط با رنگ ضد کپک را به فروش می رساند. پی بردن به قیمت به روز این رنگ ها از دو راه امکان دارد که یکی از آن ها تماس تلفنی با این شرکت توسط شماره تلفن های درج شده در سایت است. همچنین با ورود به فروشگاه نانو پارس کو، قیمت انواع محصولات در کنار ویژگی های دیگر آن ها درج شده است و کاربران پس از پی بردن به آن می توانند سفارش خود را نهایی کنند.

معرفی رنگ نانو

رنگ نانو از تازه ترین محصولات در حوزه رنگ های ضد کپک است که مقادیر زیادی از آن در نانو پارس کو به صورت روزانه فروخته می شود. کاربردهای این رنگ بسیار گسترده بوده و قابلیت چسبندگی بیشتر در مقایسه با رنگ های معمولی برایش در نظر گرفته شده است. خوشبختانه با در اختیار داشتن این محصول، رنگ کردن سطوح سیمانی، فلزی، چوبی و سنگی به سادگی صورت می گیرد.

با توجه به استفاده از فناوری نانو، دوام بالا ویژگی دیگر این محصول به شمار می رود. آلودگی هایی نظیر باکتری ها هیچ گونه اثری روی این رنگ ندارند و برای همین تا دراز مدت می توان از آن بهره برد. این شما و این هم سایر ویژگی های رنگ نانو:

مقاومت این رنگ در مقابل حرارت، رطوبت و خوردگی فراوان بوده و به همین خاطر از آن برای پوشش دیوارهای خارجی، داخلی و نمای ساختمان ها استفاده می شود.

هر زمان که نیاز باشد، می توان این رنگ ها و سطوح ذکر شده را شست و شو داد.

تنوع در رنگ های نانو بالاست و از رزین اکریلیک آن هم بدون حلال برای ساخت آن ها استفاده شده است.

پرایمر رنگ ضد آب نانو چه ویژگی هایی دارد

پرایمر رنگ ضد آب نانو چه ویژگی هایی دارد؟

برای رنگ آمیزی هر چه بهتر با رنگ ضد کپک، به محصولاتی مانند پرایمر رنگ ضد آب نانو هم نیاز است. این محصول به عنوان پوششی برای آماده سازی سطح زیر کار رنگ به کار برده می شود که البته سطح باید کاملا یکدست و صاف باشد. در واقع پرایمر را می توان یک لایه پوشش و لایه آستر دانست که سطوح مختلف نما از آن بهره مند می شود.

این مایع شفاف و سفید رنگ به عنوان لایه نخست پیش از رنگ کردن نما استفاده شده و تمام ناهمواری های سطوح را از میان می برد. در نتیجه رنگ آمیزی و نقاشی دیوار با کیفیت بالاتری همراه است. هر چند هم که استفاده از آن پیش از رنگ کردن زمان بر باشد، باز هم ارزشش را خواهد داشت.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم در مورد رنگ ضد کپک با شما صحبت کنیم. همانطور که متوجه شدید، محصولاتی مثل پرایمر رنگ ضد آب نانو محصولی است که باید در کنار رنگ های ضد کپک به کار رود تا خاصیت این نوع رنگ ها کامل شود. برای خرید این محصولات می توانید از بخش فروشگاهی سایت نانو پارس کو دیدن کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.