انتخاب بهترین سنگ لایم استون برای نما

انتخاب بهترین سنگ لایم استون برای نما
نگهداری ساختمان, نانو و ساختمان

سنگ لایم استون یکی از سنگ‌های آهکی است که قیمت بسیار پایین و مناسبی دارد. از این سنگ برای نما و دکوراسیون داخلی منازل استفاده می‌شود. برای انتخاب بهترین سنگ لایم استون برای نما ابتدا باید به این نکته توجه کنید که این سنگ‌ها با استفاده از مواد نانو عایق‌کاری شده باشند. در غیر این صورت برای نمای ساختمان چندان مناسب نیستند. سنگ لایم استون یک سنگ رسوبی است و جذب آب بالایی دارد؛ اما می‌توان با استفاده از نانو سنگ نما آن را در برابر رطوبت مقاوم کرد و در انواع نمای ساختمان‌ها از طرح‌ها و رنگ‌های متنوع آن استفاده کرد.

سنگ لایم استون نما

سنگ لایم استون دارای ویژگی‌های خاصی نسبت به سایر سنگ‌های مورد استفاده در نمای ساختمان است. این سنگ در مقابل فرسایش، فشار، رطوبت و بارآن‌های اسیدی مقاومت چندانی ندارد؛ اما به دلیل دارا بودن قیمت مناسب و همچنین طرح‌ها و رنگ‌های متنوع بسیار پرطرفدار است. این سنگ کاملاً یکدست و یکنواخت است و برای نمای ساختمان بسیار مناسب است.

چراکه برخی از ساختمان‌ها باید دارای نمای صاف و بی‌نقص باشند و استفاده از سنگ لایم استون می‌تواند بسیار کاربردی باشد. انتخاب بهترین سنگ لایم استون برای نما از لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه است و می‌توان از آن در راه پله‌ها، کف سازی، نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

سنگ لایم استون نما در بخش‌های مختلف ساختمان ازجمله اطراف پنجره‌ها، راه پله‌ها، قسمت‌های داخلی ساختمان و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام دیگر سنگ ‏ لایم استون، ترامیت است که دارای معادن زیادی در کشور می‌باشد. به همین خاطر قیمت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

انتخاب سنگ لایم استون برای نما

انتخاب سنگ لایم استون برای نما چندان شناخته‌شده نیست. چراکه همه تصور می‌کنند به خاطر اینکه سنگ لایم استون یک سنگ رسوبی و آهکی است برای نمای ساختمان چندان کاربرد ندارد. چراکه این سنگ در برابر آب فشار و سایر عواملی جوی مقاومت چندانی ندارد و بیشتر در دکوراسیون داخلی منازل از آن استفاده می‌شود. طیف رنگی آن معمولاً روشن است و دارای سطح صاف و یکدستی می‌باشد؛ اما با استفاده از فناوری نانو و محصولاتی مانند نانو سنگ نما می‌توان این سنگ را نیز در برابر رطوبت، فشار و ضربه مقاوم کرد و در نمای ساختمان‌ها از آن استفاده کرد. همان‌طور که می‌دانید سنگ‌هایی که دارای تراکم بالایی باشند و میزان حفره‌های داخلی آن‌ها کمتر باشد

. دارای قیمت بیشتری هستند و مقاومت بالاتری نیز دارند. اما سنگ‌های آهکی مانند لایم استون دارای تراکم کمتری هستند و حفره‌های داخلی آن‌ها بیشتر است. به همین خاطر کیفیت آن‌ها برای استفاده در نمای ساختمان چندان مناسب نیست ولی با استفاده از محصولات نانو می‌توان آن‌ها را به سنگ‌های نمای آب‌گریز تبدیل کرد و مقاومت آن را در برابر عوامل جوی، مواد شوینده، باران‌های اسیدی، آلودگی ضربه، حرارت و همچنین اشعه uv مقاوم کرد.

بهترین سنگ لایم استون

بهترین سنگ لایم استون

برای مقاوم سازی سنگ لایم استون نما می‌توانید به وب‌سایت نانو پارس مراجعه نمایید و از مشاوران این مجموعه در رابطه با نحوه خرید سنگ لایم استون و استفاده از محصولات نانو سنگ نما برای عایق‌کاری آن، اطلاعات لازم را به دست بیاورید. بهترین سنگ لایم استون نسبت به سایر سنگ‌هایی که برای نمای ساختمان استفاده می‌شوند مانند سنگ مرمر ظاهر بهتری دارد و هزینه آن نیز نسبت به سایر سنگ‌ها پایین‌تر است. معمولاً موارد مصرف سنگ لایم استون در مکان‌هایی است که از فرسایش و رطوبت به دور هستند.

مزایای استفاده از نانو سنگ نما

مزایای استفاده از نانو سنگ نما برای عایق کردن سنگ لایم استون و سایر نماهای سنگی ساختمان می‌باشد. نانو سنگ نما بسیار انعطاف‌پذیر است و دارای شکلی بسیار پیچیده می‌باشد. این محصول روی انواع سنگ خام به کار می‌رود و سنگ‌ها را در برابر صدماتی مانند گردوغبار، ضربه، حرارت، مواد شوینده، رطوبت و … محافظت می‌کند. این محصول دارای کیفیت و ماندگاری بالایی است و با استفاده از آن نیازی به‌ صرف هزینه‌های زیاد برای تعمیر و نگهداری ساختمان نیست.

انواع سنگ آهکی، گرانیت، مرمر، کاشی و سایر سطوح را می‌توان با استفاده از نانو سنگ نما عایق‌کاری کرد تا خاصیت آب‌گریزی پیدا کنند و در برابر انواع لکه دوده گردوغبار باران‌های اسیدی و مواد خورنده مقاوم شوند. استفاده از نانو سنگ نما بسیار ساده و سریع است. این لایه محافظ ضخامتی به اندازه ۱۰۰ الی ۱۵۰ نانومتر داشته و خاصیت آب‌گریزی به نمای ساختمان می‌دهد. نان. سنگ نما کاملاً بدون بو و بدون حلال می‌باشد. در برابر فشار ۵۰ یا ۶۰ بار مقاومت بالایی داشته و در برابر درجه حرارت‌های بالا نیز مقاومت دارد.

این مواد در برابر اشعه‌های مضر خورشید پایداری دارند و در فصل‌های سرد سال در برابر یخ‌زدگی نیز دوام دارند. همین خاصیت نانو سنگ نما در برابر انجماد و ذوب از ترک خوردن نمای ساختمان جلوگیری می‌کند و مانع رویش انواع قارچ و خزه بر روی نمای ساختمان می‌شود. محصول نانو سنگ جهت حفظ رنگ اصلی سنگ نما و کیفیت نمای سنگی بسیار پرکاربرد است و طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد. نظافت و تمیز کردن ساختمان‌هایی که از این محصول برای عایق‌کاری آن‌ها استفاده شده بسیار ساده است.درصورتی‌که تجربه استفاده از پوشش نانو سنگ نما برای ساختمان‌های خود داشته‌اید، دیدگاهتان را در رابطه با این محصول با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.