عایق ضد آب کاشی ساختمان

کاشی ساختمانی، یکی از پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی است و به علت استفاده زیادی که بیش‌تر در داخل ساختمان می‌شود، نگه داری از آن، از اهمیت بالایی برخورد دار است، البته در 8 سال اخیر از کاشی پرسلان، در نمای بیرونی ساختمان هم استفاده های زیادی می‌شود، که آن را در دسته بندی کاشی‌ها می‌توان قرار داد. اما صحبت اصلی ما بیش‌تر در رابطه با کاشی است که در آشپرخانه‌، سرویس بهداشتی و حمام، کف ساختمان و بعضی از دیواره های نما نصب می‌شود. تمامی این مکان‌ها نگهداری از کاشی ساختمان، بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است، اما در مکان‌هایی مثل سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه که آب و رطوبت با  انواع کاشی ها در تماس است، باید بیش‌تر به آن‌ها توجه کرد.

ترک خوردن کاشی و سرامیک

چرا باید از کاشی ساختمانی محافظت کرد؟

دو علت بسیار مهم برای محافظت از کاشی های ساختمانی وجود دارد:

  1. محافظت از کاشی های ساختمانی برای جلوگیری از ترک خوردن، خرابی و انواع آلودگی‌هایی که موجب کدر شدن این نوع مصالح می‌شود.
  2. محافظت از کاشی های ساختمانی برای جلوگیری از خرابی سازه های سیمانی، بتنی و گچ ساختمانی، که زیر این مصالح قرار گرفته است.

ابن دو مورد، تنها علتی است که اهمیت محافظت از کاشی های ساختمانی را مشخص می‌کند. برای محافظت از کاشی ساختمانی، نیازی به اقدامات خیلی پیچیده ای نیست، تنها با ضد آب سازی آن‌ها، می‌توانید از این مصالح در برابر خرابی های پیش‌آمد، جلوگیری کنید.

بهترین راه برای محافظت از کاشی های ساختمانی چیست؟

شرکت نانو پارس گرجی با بیش‌ از 15 سال فعالیت در ارائه و اجرای مواد های عایق بندی ساختمانی، بهترین و کاربردی ترین موادی که برای ضد آب کردن کاشی های ساختمانی، توصیه می‌کند، موادی است بر پایه مایع و تکنولوژی نانو که کاملا سطوح کاشی نما مورد نظر را، جهت نفوذ آب و رطوبت، عایق بندی می‌کند، همچنین نانو پارس به هیچ عنوان مواد های متفرقه؛ به خصوص مواد رزینی را برای این کار توصیه نمی‌کند.

با اسپری کردن محصول نانو، روی کاشی ساختمان، از نفوذ آب و ایجاد و لکه روی سطوح کاملا جلوگیری می‌شود و با ایجاد خاصیت آنتی باکتریال مانع  از رشد قارچ و کپک و ایجاد رسوبات می‌شود. سطح کاشی نما به مرور زمان تغیر رنگ نمی‌دهد و تمیز کردن آن بسیار آسان می‌شود. هم‌چنین با اجرای پوشش عایق نانو ضد آب روی بندکشی های کاشی، دیگر رطوبت از طریق بندکشی‌ها به طبقات پایین نفوذ نمی‌کند و سطح کاملا آب بند می‌شود.

چرا باید از کاشی و سرامیک ساختمانی محافظت کرد

مواد NP-3100 نانو عایق ضد آب مخصوص انواع کاشی نما ساختمان

مواد نانو عایق ضد آب سازی کاشی NP-3100 نانو پارس با قابلیت نفوذ پذیری بالا روی سطوح انواع کاشی نما و با ایجاد خاصت آب گریزی از ایجاد لک و قرار گرفتن رسوبات روی این سطوح جلوگیری می‌کند. این پوشش علاوه بر ضدآب سازی سطح کاشی، بندکشی‌ها را نیز نانو می‌کند، که مانع از عبور آب از میان بندکشی‌ها و ایجاد نم می‌شود.

مزایای نانو کاشی، برای افرادی است که می‌خواهند، از کیفیت و عمر ساختمان خود، محافظت کنند. هرچه کیفیت مصالح ساختمانی بیشتر باشد، در نتیجه کیفیت و ماندگاری یک ساختمان در قبال خرابی و مشکلات بیش‌تر می‌شود. مزایای استفاده از عایق نانو ضد آب کاشی ساختمانی شامل:

  • عدم ایجاد رسوبات و عدم تغیر رنگ
  • عدم ایجاد رسوبات و ۱۰۰% آب گریز
  • مقاوم در برابر شستشو و کاملا نفوذی
  • مقاوم در برابر اشعه UV و ماندگاری بالا
  • جلوگیری از تغییر رنگ و تمیز کردن آسان
  • نانو کاشی؛ جلوگیری می‌کند از زدن قارچ، کپک
  • استفاده از این محصول سبب ضد لک شدن سطوح کاشی می‌شود.

قیمت خرید محصول عایق ضد آب کاشی ساختمان

همان‌طور که برای بقیه محصولات شرکت نانو پارس، توضیح داده شد، به علت دلایل مشخص؛ به صورت موقت، نمی‌توانیم قیمت محصولات نانو نما به خصوص مواد نانو کاشی ساختمانی را، در سایت منتشر کنیم، ولی قبل استعلام قیمت، حتما از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت، نوع کاشی استفاده شده مورد نظر خود، حجم، متراژ و تمامی مشخصات سطوحی که قرار است مواد np3100 نانو کاشی، بر روی آن اجرا شود را، برای متخصصین نانو پارس شرح دهید، تا بهترین قیمت خرید مواد عایق ضد آب کاشی موجود در انبار شرکت را، به شما اعلام کنند. تمامی سفارشات به صورت تکی و پخش عده به سراسر کشور، توسط شرکت نانو پارس، پذیرفته می‌شود.

[short_link]

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.