رنگ مخصوص ایرانیت

رنگ مخصوص ایرانیت
نانو و ساختمان, نانو و رنگ

شاید تا کنون ایرانیت هایی را با رنگ های مختلف دیده باشید که هر یک زیبایی های به خصوصی داشته و برای نیازهای گوناگونی به کار گرفته می شوند. البته برای طراحی و استفاده از ایرانیت ها نمی توان سر وقت هر رنگی رفت و باید از برخی اصول پیروی کرد. این مطلب به عنوان راهنمای انتخاب رنگ مخصوص ایرانیت را برای آشنایی بیشتر و متخصص شدن در رنگ آمیزی آن ها از دست ندهید!

انتخاب بهترین رنگ مخصوص ایرانیت

انتخاب بهترین رنگ مخصوص ایرانیت

اولین نکته در برگزیدن رنگ مخصوص ایرانیت، بررسی سایر اجزای نما در یک ساختمان است. بعد از آن می توانید به تناسب رنگ ها با هم در آن ساختمان پی ببرید. کارشناسان می گویند اگر نمای ساختمان شما رنگ تیره یا مشکی دارد، بد نیست از ایرانیت های خاکستری یا با تناژ آبی استفاده کنید؛ زیرا ترکیبی خیره کننده را خلق خواهد کرد.

علاوه بر این، ایرانیت هایی با رنگ سبز یا قرمز، نمایی دلنشین را به وجود آورده و به خوبی توجه ها را به خود جلب می کند. استفاده از رنگ های روشن مثل کرم و موارد دیگری که جزو رنگ های خنثی هستند هم گزینه ایده آلی برای یک ایرانیت به شمار می روند. البته همان طور که گفته شد، برای استفاده از این رنگ ها هم بد نیست به نمای کلی ساختمان یا آن چیزی که در ذهن شما وجود دارد، توجه شود.

این نکته را از یاد نبرید که رنگ ها باعث ایجاد خطای دید می شوند. برای نمونه ایرانیت های روشن، نمای ساختمان و حتی داخل آن را بزرگ تر از چیزی که هست، نشان می دهند. در مقابل رنگ های تیره و سنگین به جمع و جور بودن یک ساختمان اشاره دارند؛ بنابراین دقت در انتخاب رنگ مخصوص ایرانیت را در اولویت های خود قرار دهید.

یک نکته مهم دیگر این که در برگزیدن رنگ ایرانیت خود حتما به رنگ باقی پوشش بام های ساختمان های مجاور و نمای آن ها نیز دقت داشته باشید. ایده استفاده از رنگ های مشابه و تکراری را تا جای ممکن فراموش کنید. سعی کنید در میان این همه ساختمان مشابه، کمی متفاوت و خاص به نظر برسید که این خود مزایای فراوانی را به همراه دارد. تنها با استفاده از ایرانیت هایی با رنگ و نوع متفاوت می توان به چنین هدفی رسید.

عوامل موثر در انتخاب رنگ مخصوص ایرانیت

عوامل موثر در انتخاب رنگ مخصوص ایرانیت

مشتریان زیادی این سوال را دارند که بهترین رنگ برای ایرانیت ساختمانشان کدام مورد می تواند باشد. حقیقتا نمی توان پاسخ ثابتی را به تمام این افراد داد و عوامل زیر در این انتخاب دخیل است:

نیاز مشتریان در زمان خرید باید در اولویتشان قرار داشته باشد. این که شما با توجه به این که می خواهید از ایرانیت در کجای ساختمان استفاده کنید، بخش عمده ای از نیازتان را به فروشنده بازگو می کند. البته اگر قصد نگهداری خانه را دارید، باید رنگی را انتخاب کنید که زود دلتان را نزند. اگر هم برای فروش می خواهید از یک رنگ مخصوص ایرانیت استفاده کنید، باید همه پسند باشد تا در ادامه آن را به ناچار تغییر ندهید.

سلیقه ها در انتخاب رنگ متفاوت است. برخی کاربران رنگ های روشن و برخی دیگر به رنگ های تیره علاقه دارند و این هم عامل مهم دیگری در انتخاب رنگ مخصوص ایرانیت به شمار می رود.

در نهایت باید به قیمت این رنگ ها اشاره داشت. شرکت ها این روزها با توجه به تورم و مسائل اقتصادی، ترکیبات به کار رفته و سیاست های کاری خود، قیمت هایی را برای رنگ های ایرانیت خود در نظر می گیرند.

معرفی عایق پلاستیکی Si-301

از محصولات عایق رطوبتی فوق العاده موجود در نانو پارس کو می توان عایق پلاستیکی Si-301 را نام برد. ترکیبات آن به گونه ای است که به منظور ترمیم، ترک خوردگی یا هر نوعی از خرابی استفاده می شود. با این که بیشترین کاربرد این عایق معطوف به ترمیم ایزوگام، لایه نهایی روی سطوح سیمان، آب بندی سقف شیروانی های سیمانی و آب بندی دیوارهای جانبی ساختمان و باران خور می شود، اما مصارف دیگری نظیر استفاده در ایرانیت را هم دارد.

در واقع از آن به عنوان یکی از محصولات مرتبط با رنگ مخصوص ایرانیت یاد شده که البته صرفا برای ایرانیت های سیمانی قابل استفاده است. بد نیست در ادامه به سایر مزایای موجود در Si-301 پرداخته شود.

  • مقاوم در مقابل سرما و گرما
  • چسبندگی فراوان به انواع سطوح سیمانی مانند ایرانیت های سیمانی
  • غیر قابل اشتعال
  • بدون نیاز به ذره ای زیرسازی
  • اجرا نصب راحت و بدون دغدغه
  • مقاومت فراوان در مقابل اشعه یو وی و رطوبت
  • بر پایه آب و بدون نیاز به حلال
  • خاصیت ضد ترک و کشسانی بالا

سخن پایانی؛ شیوه خرید رنگ مخصوص ایرانیت

فراموش نکنید که محصولات مرتبط با رنگ مخصوص ایرانیت مانند عایق پلاستیکی Si-301 را می توانید در فروشگاه نانو پارس کو خریداری نمایید. مزیت فروشگاه این سایت نسبت به سایر فروشگاه های موجود، امکان سفارش و تحویل سریع کالا و مقرون به صرفه بودن آن هاست. ضمنا با مراجعه به بخش فروشگاهی این سایت، امکان مشاهده تصاویر و جزئیات بیشتر برای تصمیم گیری بهتر فراهم شده است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.